Blogia
A MIÑA TERRA GALEGA

AUDI, a promesa

AUDI, a promesa

       ¡Cando eu sexa presidente non andarei en Audi!;  ¡Os  Audi son símbolos do luxo co que algúns viven!; eu andarei nun Citroën, que é o que corresponde.

Eu pensei; vaites, quere apoiar o fabricado no pais e vai viaxar nunha furgoneta. Pero o asunto tiña outro  trasfondo, malia ter viaxado na etapa anterior en Audi e encargar os novos Audi que non chegara a estrear.

¿Por qué, de súpeto, está declaración de guerra ós Audi?  Daquela non o comprendín. E hoxe cústame entender, que mentres o pobo liso e chan non ten para mercar un coche, o que nos prometía austeridade, non merca unha furgoneta Citroën, senón que encarga que lle fagan, fora do Pais un C-6 especial.

     Coñecín eu un que quería un coche, no que ninguén sentará o cu.

     Ese tamén debía se-lo caso este, rara austeridade. ¡que pais!   

0 comentarios