Blogia
A MIÑA TERRA GALEGA

PROGRAMA PRA VINDEIRA SEMANA

PROGRAMA PRA VINDEIRA SEMANA

 

          Aconteceu que unha amiga tiña un pequeno problema, para animala fíxenlle estas dúas poesías:

Sueños de libertad

 

Por buscar la libertad

Me converti em paloma

Quise darte mi libertad

Me pagaste com mi doma

 

! Cazador del alma libre

De la inocente paloma

No tomes por costumbre

Que en tu mano siempre coma!

 

Libertad me prometiste

Para que dejara de soñar

¡ libre cuando me conociste!

Era libre para volar

 

Ahora de que me sirve ser libre

Si  ya no puedo volar

Caí en tu servidumbre

Dejé mis alas cortar

 

 

Preso e ceibe

 

Desa pomba que está presa

Quixera se-lo carceleiro

Pecharme na mesma gaiola

Na que ela se sente presa

 

Côas as había envolvela+

E coma um tesouro escondela

Sem importarme do mundo

Mais que estar xunto dela

 

Na gaiola voaría

Un vo de liberdade

Porque a liberdade sería

Estar sempre xunto dela

 

             ó noso:                                        

O RAPAZ DOS RECADOS

             A falla de recursos e ideas propias, o limitado do noso Presidente.

OS DEPENDENTES NON VOTAN

             Solo así se concibe o abandono e a mingúa de recursos.

A MANIPULACIÓN DA OPINIÓN

             O papel dos medios nas eleccións; eles crean realidades paralelas, crea  e derruban gobernos.

 ¿ ONDE ESTÁ O PORTO?

             Malo cando o capitán non sabe cal é o rumbo pra leva-lo barco a porto.

¿QUÉ LLES PASA ÓS ALCALDES?

             Están tan obsesionados coas eleccións que fan verdadeiras cafradas.

A CORRUPCION, UNHA MANCHA DE ACEITE

             A corrupción, que é moita, fainos desacreditar nas Institucións.

             Agardo os vosos comentarios; verémonos.

0 comentarios