Blogia
A MIÑA TERRA GALEGA

2º cacho do Filandón

 

Muller2, Pois eu fun apañar castañas e quedei así dobrada (fai un xesto, dobrada e cun brazo pra tras e outro pra diante)

Muller 2 Daquela viñeron os veciños a valerme. Déronme fregas de augardente; pero como por fora non me facían nada, puxen a botella a morro a ver se me curaba desde dentro...e nin así!!

Muller2 Así que veu o medico e recetoume  un saco de pastillas como pra montar unha botica; co tempo pasou, pero moi mal me sentín, e o meu Xosé tamén. O probe estivo dous meses  a dieta.   

E1, Véxovos moi alteradas, vouvos ve-la tensión!!. Ui, ui!!...o que me temía. A tensión non está mal, pero o corazón parece un coello tolo. Tédevos que calmar!!

E2, Veña, a comer!!

Muller 2, Eu non podo; teño que esperar que coma Andrés, para que me deixe os dentes.    

Muller 3, E logo compartídelos??

Muller 2, E outras cousas!!

Muller 1, Noooo...eiquí vai pasar algo!!. Comézase compartindo cousas...e despois quen sabe.

Muller 2, Seica tes envexa??

Muller 3, eh, eh!! Eu prefiro comer morcillas cocidas ca compartir-los dentes.

Muller 2, Ti non tes quen chos preste, e tragas a comida enteira. Estás fodida!!

Muller 3, O mellor é que te cases co Andrés.

E2, Xa, e logo poñe-la lista de vodas na Farmacia de Palmira!!

 

 

0 comentarios